FANDOM

РБК — єдиний російський бізнес-телеканал.

Про канал Редагувати

На РБК-ТБ представлені економічні, фінансові та політичні новини Росії і зарубіжжя, аналітика, прогнози експертів, інтерв'ю з політиками та бізнесменами, огляди ділової преси, програми про актуальні проблеми російського бізнесу і ситуації на фінансових ринках.

На телеканалі працює більше п'ятисот співробітників, з них сорока аналітиків, що мають досвід роботи в банках і фінансових компаніях.

Програми Редагувати

В ефірі Редагувати

  • «Accelerate (Прискорення)»
  • «Адреналін»
  • «Відпочинок і туризм»
  • «Герої відкритих ринків»
  • «Діалог». Ведучі — Михайло Хазін, Сергій Алексашенко, Віктор Геращенко
  • «Документальні історії на РБК»
  • «Закордонний бізнес»
  • «Зоряний пил»
  • «Новини»
  • «Огляд закордонної преси»
  • «Огляд російської преси»
  • «Ринки. Глобальний погляд»
  • «Ринки. Інтерактивна випуск»
  • «Ринки. Підсумки тижня»
  • «Ринки»
  • «Салон»
  • «Світ за тиждень»
  • «Світ сьогодні»
  • «Сфера інтересів»
  • «Форум». Ведучі — Ігор Віттель і Марія Строєва.

Закриті Редагувати

  • «AutoNews Експерт»
  • «AutoNews»
  • «C-News: Технології майбутнього»
  • «C-News»
  • «Афіша»
  • «Бізнес-стиль»
  • «Все спочатку»
  • «Ділова література»
  • «Експо»
  • «Інтрига дня»
  • «Інтрига року»
  • «Інтрига тижня»
  • «Капітал»
  • «Кіносфера»
  • «Компанії»
  • «Наші гроші. Інтерактив» (замінений на" Ринки. Інтерактивна випуск ")
  • «Наші гроші»
  • «Нерухомість»
  • «Новини компаній» (тепер виходить тільки в рамках програми «Ринки»)
  • «Персона»
  • «Прямий ефір із Савіком Шустером»[1]
  • «Рекламна пауза»
  • «У фокусі»

Короткі рубрики Редагувати

  • «Питання дня»
  • «Курси валют»
  • «Макроекономічна статистика»
  • «Світ сьогодні. Без коментарів»
  • «Призначення і відставки»
  • «Погода»

Логотип Редагувати

Телеканал змінив 6 логотипів. Нинішній — сьомий за рахунком.

  1. З 2003 по 2011 рік стояв у правому верхньому куті. З 2011 по даний час стоїть у правому нижньому куті.
  2. З 1 вересня 2003 по 4 вересня 2011 року логотипом був графік жовтого кольору з написом «РБК». Знаходився у правому верхньому куті.
  3. З 5 вересня по 4 грудня 2011 року використовувався той же логотип, але він був трохи стиснутий. Знаходився там же.
  4. З 5 по 11 грудня 2011 року використовувався той же логотип, але графік став зеленого кольору і він був обрізаний і напис «РБК» стала під ним і логотип помістили на білу підкладку. Знаходився у правому нижньому куті. З 12 грудня 2011 по 23 вересня 2012 року використовувався той же логотип, але на білій підкладці графік зеленого кольору став цілим і напис «РБК» стала на графіку. Знаходився там же.
  5. З 24 вересня 2012 по 3 лютого 2013 року логотипом був темно-сірий напівпрозорий прямокутник, на ньому був напис «РБК». Знаходився там же.
  6. З 4 лютого по 10 вересня 2013 року логотипом був темно-сірий напівпрозорий прямокутник, на ньому два трикутника зелено-синього кольору, твердо стоять на своєму катете, праворуч від них слово «РБК» і змінився шрифт. Знаходився там же.
  7. З 11 вересня 2013 року по даний час використовується той же логотип, але у слова «РБК» змінився шрифт. Знаходиться там же.

Мовлення Редагувати

Мовлення і випуски новин — цілодобові. З 7:00 до 1:00 — активне інформаційне мовлення; з 1:00 до 7:00 — повтор інформаційних та аналітичних блоків. Новини виходять в ефір кожні 30 хвилин.

На телеканалі поєднані дві концепції мовлення — новинна та аналітична. Передбачено ранкове мовлення (блок ранкових програм), денне мовлення (більш аналітичне) і вечірнє мовлення (новини, підсумки дня). Інформаційна політика телеканалу відповідає редакційній політиці ЗМІ, що входять до групи компаній РБК.

Мовлення здійснюється головним чином кабельними мережами.

Глядацька аудиторія Редагувати

Згідно з соціологічними дослідженнями, глядачі телеканалу РБК — це люди у віці 25-55 років з вищою освітою і доходами вище середнього.

У діловій та фінансовій інформації перш за все зацікавлені керівники вищої і середньої ланки, співробітники банків, інвестиційних компаній, фондів, бірж, аудиторських і консалтингових компаній, журналісти, представники федеральних і регіональних державних структур та органів, підприємці та менеджери, спеціалісти та бізнесмени, а також студенти економічних вузів і приватні інвестори.

Керівники телекомпанії РБК Редагувати

  • Олександр Любимов — генеральний директор
  • Уварова Ганна Валентинівна — головний редактор (2010 — донині).
  • Єрмолаєв Михайло Сергійович — головний редактор (2003—2010).
  • Колпаков Костянтин Володимирович — заступник генерального директора (2003—2010).
  • Борисовський Олег Вікторович — виконавчий директор.

Примітки Редагувати

  1. Програма «Прямий ефір» знята з ефіру рішенням керівництва телеканалу РБК в середині листопада. Усього вийшло тільки два випуски з можливих п'яти. Період трансляції з 6 по 13 листопада 2011.]

Посилання Редагувати

Випадкова вікі